30 Aralık 2008 Salı

Msn Nickleri

     Damar Nickler

-Sen beni öyle bir hale getirdin ki dostlarım bile güldü ama ben seni öyle bir hale getireceğim ki düşmanların bile ağlayacak!

-Ne beni unut ne bana bulaş aşkı AŞ ihaneti AŞ ölümüne bulaş ölümle dalaş ama yavaş yavaş

-Seven Çeker Acıyı Sevmeyen Ne bilsin Bana AŞKtan Söz Etme Sevmek Kim Sen Kimsin

-ßeni ßu Kadar Kolay Silebildiysen,Zaten Hiç Yazmamışsın Demektir...Çocuk Kalmışlara Yol Veririm!!!Bir kalemde seni silerim

-seviyorsaN Yanımda olursun SewmiosaN elin olursun Umurumda DeiLki 2 biraya Sende Unutulursun

-Sen benim adımı bile anamazsın...Bırak dost kalmayı...Sen benim düşmanım bile olmazsın

-bu qözyaşlarımla gidecekse Cennete birileri... ben Hıçkırıklarımı Helal Ettim Bile!!

-beni unutsun diye haber göndermişsin hiç düşündünmüki hatırlanmaya değirmisin ?

-qenc Yaşımda kalbimi aşk'a Düşman Edemem.. beni ßiLirsin kararlıysam dünya Dursa Dönmem! Çok geciktin Herşey için Artık Vursan da Ölmem!

- bana umut ßaqLama ben Toprağa Söz Verdim

-boyun eğmem asla sana yaksan bile bedenimi ben doğarım küllerimden gücün varsa durdur beni

-Gidersem dönmem, döneceksem zaten gitmem! Sen gidiyorsan eğer çok öslesemde ‘dön’ demem.Ağır geliyosa bunlar firar serbest, üstelemem

-her halinle her halimdin gözümden düştün zaten hiç benim olmadın hatta ödünçtün

-Asıl Suçlu Seni Kalbine Alandı, Gerçek Sandığımız Aslında Koskoca Bir Yalandı

-Ses Etmesemde Öfkem Saklı Son Bakışımda Bir Tokat Atıp Gitmek Vardı Ama... Alıcağın Olsun..Oda Değmez Sanaa

    Kapak Nİckler


LaF DaLaşınA GirmE KapaK OlursuN / UğraşmA EtikeT OlursuN / AdaM OL BeLkİ YanımdA YeR BuLursuN!

g£c£md£ £fkAr, kAfAmdA £srar, iCimde Israr, yüzümd£ Inan haSar Inan gönLüm hAzAr yAni BöyLe piSkOpAt yAzAr BöyLe yAzAr...

Kopucaksa Kopsun Bu İp Bitecekse Bitsin ... Beni Sevmeyen Varsa S.kt.r Olup GİTSİN ..Koptuğu Yerde Bırak !! Bu masaL böyLe bitsin.. Bir zaman HER ŞEYİMDİN !! Artıq hiçbir şeyimsin.......

Hiç yorum yok: